Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione poradnikimagnify

Wkrótce konkurs GAMEINN wspierający rozwój polskiego sektora gier wideo

2016-05-18 11:06:50

Od 1 czerwca twórcy gier wideo będą mogli składać wnioski o dofinansowanie badań przemysłowych i prac rozwojowych w konkursie w ramach programu sektorowego GAMEINN ogłoszonym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. W tym roku do rozdysponowania jest 80 mln zł.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

NCBR wesprze badania dot. przemysłu stalowego oraz gier wideo

2016-04-29 09:33:02

120 mln zł przeznaczy Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w konkursie dla firm działających w przemyśle stalowym, a 80 mln zł mogą dostać polskie firmy zajmujące się grami wideo. W czwartek NCBR ogłosiło dwa nowe konkursy sektorowe: INNOSTAL oraz GAMEINN.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Dyskusja wokół największego badania polskich graczy

2014-12-23 15:24:20

Największe badanie polskich graczy wyklucza grających od czasu do czasu i to sprawia, że wyniki są niemiarodajne – wskazuje część ekspertów. Dyskusja najbardziej podzieliła środowisko i naukowców właśnie w ocenie metodologii.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Wehikuł czasu dla programistów

2014-09-29 10:11:52

„Wehikuł Czasu” pozwoli programistom znaleźć źródło błędu w oprogramowaniu. W pewnym sensie będą mogli cofać się w czasie i odszukać rzeczywiste miejsce powstania błędu.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Superkomputer „Zeus” znowu najlepszy w Polsce

2014-06-24 12:27:25

Superkomputer „Zeus” z Akademickiego Centrum Komputerowego Cyfronet AGH po raz kolejny okazał się najlepszy w Polsce. Zajął 176. miejsce w rankingu TOP 500 najpotężniejszych komputerów na świecie.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Polecane sale na szkolenia informatyczne

2014-05-06 14:14:54

Przeprowadzenie szkolenia informatycznego jest nieco bardziej skomplikowane od organizacji typowego kursu. Trzeba bowiem znaleźć specjalnie przystosowaną salę, czyli taką, która wyposażona jest w komputery.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Internet bez błota i wybielaczy – w Polsce rusza program, który zrewolucjonizuje rynek opinii

2014-04-08 12:16:03

Mamy złą wiadomość dla hejterów i speców od marketingu szeptanego. Rusza polska odsłona programu Trusted Trader, chcącego zmienić rynek opinii internetowych, na którym dziś trudno odróżnić prawdę od manipulacji. Program świetnie się sprawdził m.in. w Wielkiej Brytanii.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Polski wynalazek zmienia rynek gier komputerowych

2014-01-15 15:14:43

Poznaniacy, Michał Bąk i Patryk Strzelewicz, wirtualną rzeczywistość połączyli ze światem tradycyjnej rozrywki. Ich elektroniczna kostka do gier planszowych, która dzięki technologii bezprzewodowej łączy się z tabletem i smartfonem, ma szansę na globalny sukces.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Wyszukiwarka Nekst uporządkuje polski Internet

2014-01-13 09:37:05

Szacuje się, że w polskim internecie zgromadzonych teraz jest około miliarda polskojęzycznych dokumentów. Dane te porządkują i analizują twórcy polskiej semantycznej wyszukiwarki internetowej Nekst. System pozwolić ma na precyzyjniejsze przeszukiwanie polskich tekstów.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Pejzaże malowane dźwiękiem w grach komputerowych

2013-08-19 09:36:42

Dźwięk inaczej rozchodzi się w jaskini, a inaczej - w hali. Zespół z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie pracuje nad tym, by dźwięki w grach komputerowych były precyzyjnie modyfikowane w zależności od przestrzeni, w jakiej znajdzie się wirtualny bohater.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Strona: 1 2 3 4